Món Sant Benet

El 23 de febrer els nens i nenes de sisè de l’escola Calderón de la Barca  va anar al Món Sant Benet.

Vam anar en autocar i van trigar en arribar al voltant d’una hora i pocs minuts. Quan vam arribar vam esmorzar en una explanada molt gran plena de gespa i vam jugar a un grapat de jocs. Quan vam acabar d’ esmorzar, la classe de 6è B va anar a fer l’activitat mentre la classe de 6è A va anar al parc natural de Sant Benet, al darrera del monestir.

Quan la classe de 6è B va sortir de l’ activitat vam entrar nosaltres (la classe de 6è A). L’ activitat es feia en una fundació que es diu Alicia (nom format amb un joc de paraules: alimentació i ciència).A dins de la fundació vam fer tres receptes molt estranyes, però molt bones que eren: mel i mató,oli de xocolata i esferificacions de suc de préssec.

En vam acabar l’ activitat ens vam menjar totes les receptes que vam fer. Finalment, ens vam quedar una mica més a jugar a l’ explanada i després vam tornar amb l’ autocar cap a l’ escola.

L’ opinió del nens de 6è (nosaltres) és que ens va encantar aquesta excursió i que, de moment, ha estat la millor del curs.