Els nens i nenes de 6è fan de castanyers i castanyeres per celebrar la Castanyada d’una forma ben divertida

Els nens i nenes de 6è fem de castanyers i castanyeres per celebrar la festa de la Castanyada d’una forma ben divertida.

A l’escola Calderón, el dilluns 25 d’Octubre, els nens i nenes de 6è vam fer de castanyers y castanyeres.

Vam passar per totes les les classes de l’escola ballant i cantant! Desprès de cantar i ballar, els vam llegir una carta que havíem escrit de part de la Castanyera.
Vam comunicar que el divendres 29 d’Octubre celebrarem la festa de la Castanyada. Els nens i nenes més petits estaven molt emocionats!!!

Ens ho vam passar molt bé, sabent que és l’últim any a l’escola i ho hem de gaudir a tope!!!