Camí cap a Hogwarts!

A cinquè aquest curs ens estem preparant per a ser uns mags de primera. La primera setmana d’escola vam descobrir que érem muggles i que si volíem convertir-nos en poderosos i fantàstic mags, ens quedava un llarg camí.

Quan aquest matí estàvem escoltant la banda sonora de les pel·lícules de Harry Potter, un mussol sorprenent a aparegut per dalt de la porta. No ens ho esperàvem, però per la petita finestra de la porta han començat a caure cartes que ens informàvem que érem acceptat a la prestigiosa escola de Màgia de Hogwarts.

Ara ens toca contestar les cartes a la Minerva McGonagall i preparar-nos per un curs que està a punt de començar. La llista de materials i la primera carta ja la tenim, però que vindrà d’ara endavant?