6è VISITA LA CUINA DE L’ESCOLA

El passat dimecres 9 de març els alumnes de 6é vam anar a visitar la cuina de l’escola com una activitat emmarcada en el projecte de «Ens llepem els dits». Ens van explicar com funcionen les maquines, com són per dins, per què serveixen,etc. Van aprendre perquè serveix la taula calenta, el menjar que deixen allà sobre, no perd la temperatura. Una altra cosa que ens van dir és que la roba que porten les cuineres està feta especialment per no cremar-se. Han de fer servir un sabó especial per desinfectar-se i per rentar-se les mans.

Els alumnes vam poder fer algunes preguntes. Vam voler saber a quina hora entren a treballar les cuineres. Tenen horaris diferents, entre quarts de vuit i de nou del matí.

Una altra cosa que ens interessava saber són els kilos de menjar que es cuinen cada dia. Ens van explicar que, aproximadament 120 kilos, entre verdures, carns, fruites, etc.

Sabeu que dels aliments que més ens agraden, sempre en tenen més quantitat?

Una altra cosa interessant és saber que no compren a qualsevol supermercat, compren en un lloc especialitzat on venen grans quantitats.

Per entrar a la cuina vam haver de rentar-nos les mans i posar-nos un gorro que serveix per a que els cabells no caiguin per tota la cuina.

Va ser una visita guiada interessant i divertida. Vam aprendre coses noves.