POSTDATA. Correspondència nº 0.

Ha arribat la correspondència nº 0.

Dins del sobre hi ha una carta de benvinguda a Postdata, un dossier amb informació pel mestre i una sèrie de   consideracions per al treball a l’aula a càrrec dels mateixos artistes. També un pòster on apareix un enllaç que ens porta a un vídeo fet per l’artista Ariadna Rodríguez per presentar-nos POSTDATA, que alumnes i mestres hem visualitzat  i una proposta de mapa conceptual  per fer el seguiment de tot el procés, endevinar qui és qui, així com anotar-hi i enganxar-hi  les nostres experiències.

Tots els alumnes han volgut iniciar el projecte responent al Departament d’Educació del MACBA. La millor manera ha estat a través de correu postal i posant en practica  el “mail art”. Cadascú ha expressat la seva opinió i el seu compromís per escrit davant aquesta proposta que suposa una feina extra a final de curs.

PETITA MOSTRA DELS “MAIL ART”

REALITZATS PELS ALUMNES DE 4t i 5è