JOCS FLORALS A CINQUÈ

El dia de Sant Jordi és un dia molt diferent i especial per a tota l’escola. Els alumnes de cinquè va manar a veure i a comprar a les parades que van muntar els i les alumnes de sisè i després vam celebrar els nostres Jocs florals.

Vam repartir els premis als millors contes i poemes I vam poder veure que aquest curs havia hagut un elevat nivell en les produccions presentades. Els guanyadors/es de 5è A van ser la Yusra, el David R., l’Ambar i la Fàtima i els de 5è B van ser el Hayk, la Sheila, el Roc i la Mireia.

Una vegada anunciats els guanyadors i guanyadores, la Núria i el Hayk ens van tocar varies cançons que havien preparat amb la flauta travessera i el saxofon.

Vam tancar els Jocs Florals repartint a tots els participants el seu diploma i el seu clavell. I ara a esperar els Jocs de l’any que ve!