HEM TINGUT UNA GRAN SORPRESA!!

Fa uns dies l’Ismael (conserge) va pujar al despatx a portar-nos el llibre “Memòrias de un viaje singularque “un senyor molt afable, culte, educadíssim…” ens havia portat per obsequiar l’escola i per agrair-nos haver-li deixat gaudir i fotografiar el mural que vam fer entre tot l’alumnat el curs passat i que teníem penjat al vestíbul.

El llibre portava un post-it…SORPRESA!! A la pàgina marcada hi havia una bonica referència a la nostra escola i també la imatge esmentada.

Poc després, també ens va arribar una tendra nota del Desideri Díez Quijano, autor del llibre, enviant-nos “una abraçada d’ànim per seguir enamorats de la funció imprescindible per a la societat” que fem entre tot/es.

No us perdeu el contingut d’aquesta notícia ni la possibilitat de gaudir d’aquest meravellós llibre de vida.

Gràcies Desideri, gràcies famílies