I5 AL PARC DE LA BALENA

El passat dia 16 vam fer l’última sortida del curs! Vam anar al Parc de la Balena. Sempre és emocionant per nosaltres sortir amb els nostres companys/es, però si a sobre anem a un lloc que coneixement molt bé i és realment original molt millor. També van anar a un parc més petitó de camí a l´escola.

Desplaça cap amunt
Ves al contingut