Hem construït un atrapasomnis

A sisè B hem acabat el tema de les emocions construint un atrapasomnis. Aquest està format per una ploma de cada nen i nena, on posa una cosa bonica de cada un d’ell o ella que li han dit els seus companys. Ens hem adonat… Llegeix més»

La tardor ens crida

Els i les alumnes de quart i cinquè hem anat d’excursió a la Font de Can Lloses. Durant la caminada hem gaudit del paisatge típic de tardor: caiguda de fulles, els colors rogencs, els bolets…; viscut aventures per camins secrets i caminat per zones que… Llegeix més»

Les titelles d’En Patufet

Ens han fet a l’escola la representació del conte d’En Patufet, amb titelles. Els nens i nenes de P-5 ho hem passat molt bé.

Els alumnes de P-5 fan racons

Ja fa dies que a P-5 fem racons d’aprenentatge. Els racons ens permeten organitzar l’aula en petits grups, cadascun dels quals realitza una tasca determinada i diferent, de manera més manipulativa. Al treballar en grups reduïts els nens i nenes aprenen a treballar en equip,… Llegeix més»

FEM RACONS A P4

Hola famílies,
Aquí us deixem, els elefants i cocodrils, un petit recull dels racons que fem a l’aula.
Llegeix més»

A quart inventem circuits pels Beebots

Hem fet servir material de tot tipus per crear circuits. La part més difícil ha estat programar-los per recòrrer els circuits d’una sola vegada!

Calendari d’Advent

A quart tenim un calendari d’advent una mica especial. No dona xocolatines, sinó reptes i endevinalles. Qui aconseguirà superar tots els reptes?