ACTIVITATS NADALENQUES A 1R

Durant aquest mes de desembre els alumnes de 1r hem gaudit fent moltes activitats relacionades amb les festes de Nadal: hem anat a visitar el pessebre de sorra de la nostra població, hem preparat un ball pel festival de Nadal 🌲i ens hem divertit fent figuretes de fang⭐. Finalment els darrers dies vam rebre la visita del patge 🎁que va recollir les nostres cartes✉ i vam fer cagar el tió. Per finalitzar l’últim dia vam gaudir d’un esmorzar riquíssim: coca amb xocolata.

Després de tot això ara ha arribat l’hora de descansar i estar amb la família. Bones festes!!😍🎄🎉

INSTRUMENTS DE VENT

Les nenes i els nens de 3r han construït aquest trimestre, uns instruments musicals molt bonics!
Aquests instruments són de la família de VENT i sonen super bé!. Aquí teniu una mostra del seu treball

La Laura i el Joan (5è)

🌠🌛 La Laura i el Joan han vingut avui a les classes de 5è a fer un taller sobre astronomia i a ensenyar-nos la seva col·lecció de llibres científics. Hem après coses molt interessants i hem fet la nostra pròpia constel·lació 🌜🌌

SORTIDA DE TARDOR D’EDUCACIÓ INFANTIL: TORRE D’EN DOLÇA

Els nens i nenes d’educació infantil de l’escola hem fet una sortida de tardor al Parc de la Torre d’en Dolça, on ens esperava el Follet Tomàs, que ens ha preparat unes proves molt divertides: balls, jocs de pilota, fer escultures amb elements del bosc…I com a recompensa ens ha deixat una sorpresa: un cofre plene de soldons de xocolata i un petit record de la foto de la torre d’en Dolça que vam decorar posteriorment a l’escola!

Si voleu saber mes, aneu a l’apartat de fotos de la web de l’escola!

LA CASTARANYA

Els alumes de 3r vam realitzar una manualitat, amb un fruit de tardor, la castanya. Però com també ens agrada molt el Halloween i les coses que fan por, vam convertir una castanya en aranya. I la vam anomenar ” LA CASTARANYA”.