Tràmit per demanar BEQUES

Bon dia famílies,

Primer de tot desitjar que tots/es estigueu bé.

Us informem que al link següent podreu trobar les Bases i models necessaris per a la tramitació dels Ajuts Individuals de Menjador (AIM) que gestiona el Consell Comarcal del Tarragonès (CCT), curs 2020-21: http://tarragones.cat/ensenyament/menjadors-escolars-ajuts-1

A continuació, us expliquem com ho heu de fer:

TRAMITACIÓ DE LA SOL·LICITUD (hi ha dos procediments):

A-ABREUJAT. Adreçat ÚNICAMENT als alumnes que el curs passat van presentar sol·licitud, excepte si es troben entre algun dels supòsits de l’apartat següent. (B- Ordinari)

Feu CLIC AQUÍ per descarregar el model ABREUJAT

B-ORDINARI. Adreçat a les famílies que, tot i que el curs passat haguessin presentat sol·licitud:

• Tenen alumnes amb custòdia compartida.
  • Tenen alumnes en acolliment.
  • Han canviat els membre de la unitat familiar respecte el curs passat. Exemple: un nou fill, hi ha hagut una separació, defunció, emancipació….
  • Se’ls hagués denegat l’ajut per manca de documentació.

O aquelles famílies que:

• No van presentar sol·licitud d’AIM el curs passat.
  • Altres situacions

DOCUMENTACIÓ QUE CAL PRESENTAR PER DEMANAR LA MODALITAT ORDINÀRIA: (fent clic a sobre del nom podeu accedir al document)

• ANNEX II + Dni de l’alumne + el codi IDALU
  • ANNEX III (marcar si és el cas) custòdia compartida + conveni regulador, infància en acolliment + resolució acolliment, rendiment no contributius + certificat acreditatiu, prestacions econòmiques d’urgència social + certificat
  • ANNEX IV (només famílies amb custòdia compartida)
  • ANNEX V (autoritzar tots els membres de la unitat familiar majors de 16 anys i adjuntar fotocòpia de tots els DNI)
  • ANNEX VI (certificat de convivència)

PRESENTACIÓ DE LA SOL·LICITUD PER PART DE L’INTERESSAT

1. Al Centre docent. Únicament TRÀMIT ABREUJAT. SEMPRE amb cita prèvia
  2. Presencial al Consell Comarcal del Tarragonés amb cita prèvia, opció disponible a partir del 3 de juny http://tarragones.cat/ o a partir del 8 de juny trucant al telèfon 977 244500

TERMINI DE PRESENTACIÓ SOL·LICITUD:

1a Convocatòria: del 8 al 23 de juny de 2020.

Bloqueig preinscripció Online

El Departament d’Educació ha informat d’una incidència aquest matí en l’aplicatiu informàtic per realitzar la preinscripció, a causa del gran volum d’accessos (més de 10000 sol·licituds al llarg del matí).
Preguem disculpeu les molèsties! Us recordem que l’aplicatiu estarà obert les 24h del dia fins el… Llegeix més»

L’Elena amb el seu llibre màgic

Hello families!
Últim dia de la nostra setmana màgica dels Cal·lipoContes!!!
Esperem que us hagi encantat!!!
Avui venim amb l’últim conte, un conte MÀGIC i en English!!!
Al final, as always, potser trobeu algun repte, recordeu que ens els podeu enviar per aquí o als grups de whatsapp de les famílies perquè ens arriben, la setmana vinent farem una entrada especial amb les vostres aportacions!
Una abraçada ben forta i cuideu-vos molt!!

I… Let the MAGIC be with YOU! O… que la MÀGIA us acompanyi!

Les mestres d’infantil el conte de Sant Jordi

I JA HA ARRIBAT!!!

Tota la setmana celebrant-lo i ara ja el tenim aquí: SANT JORDI!!!

Avui serà un Sant Jordi molt especial perquè, tot i no poder fer la nostra paradeta de contes ni el festival, avui podreu passar tot el dia de Sant Jordi a casa i celebrar-ho com més us agradi, fent dibuixos, manualitats, receptes de cuina… Avui allò millor és que feu ús d’aquesta llibertat que tenim per poder fer allò que més us agradi i… envieu-nos algunes fotets perquè us vegem!

El conte d’avui és un conte ben especial, com el dia! No l’explicarà una ni dues mestres, sinó moooltes de les mestres d’Infantil: Lola, Merche, Remei, Laura Martinez, Griselda, Patri, Erica i Laia s’han unit per explicar-vos la llegenda de Sant Jordi… I ja sabeu, ben atents perquè apareixerà algun repte per poder fer…!

Una abraçada ben forta i cuideu-vos molt!

La Jose i……..”El Jarrón”

Boon dia again, famílies!!!
Dimecres ja! I demà, sabeu quin dia és?!
Com esteu? Esperem que estigueu gaudint molt de les sorpreses! ja veiem que els reptes us encanten i a nosaltres ens encanta veure com gaudiu!

Avui ens toquen dos contes, en aquest veureu a la Jose explicant-nos el conte anomenat “El Jarrón”, que potser ens canvia la mirada de les coses que ens fan una mica de por.
I, tal i com ja aneu veient, recordeu que hi ha un repte amagat a un dels dos vídeos, a veure si el trobeu!!

La Pirata Grace i la Laura Martínez

Boon dia, famílies!!!
Dimecres ja! I demà, sabeu quin dia és?!

En aquest vídeo veurem a la Pirata Grace, o també coneguda com la Laura Martinez, amb qui viurem una aventura de pirates inoblidable! A l’abordatge!!!

Una abraçada ben forta!!

La Francesca i la gran fábrica de las palabras

Boon dia, famílies!!!

Com esteu? Esperem que les sorpresetes d’ahir us agradéssin moltíssim!

Aquest és un conte ben bonic que ens explica la Francesca sobre una ciutat on les paraules s’han de comprar, us imagineu?!

I, tal i com ja vau veure ahir, hi ha un repte amagat a un dels dos vídeos, a veure si el trobeu!!