Medi amb perspectiva STEAM i coneixement de l’entorn

STEAM (Ciències, tecnologia, enginyeria, arts humanístiques – valors, ètica, pensament crític- i matemàtiques)
Ens proposem l’aprenentatge integral de les ciències naturals i socials amb l’objectiu de treballar a l’aula amb l’alumnat com si fossin científics/enginyers per donar resposta als fenòmens o problemes més propers a partir de l’observació de la realitat, preguntes, formulació d’idees/hipòtesis, experimentació/posada en pràctica, presa de dades i conclusions/posada en comú.

Volem fomentar la cooperació i el treball col·lectiu desenvolupant actituds positives envers el medi ambient,el reciclatge i la sostenibilitat de l’entorn més proper. També poseem l’èmfasi en tornar a connectar els infants amb l’entorn natural reconeixent els beneficis intrínsecs d’aquesta relació. Tenint en compte la ubicació de la nostra escola, fem la proposta educativa de sortir quinzenalment al bosc per fer aprenentatges competencials on es donen les eines i coneixements necessaris per situar-se en el medi natural i social.