MENJADOR I ACOLLIDA. NOVA EMPRESA “COM A CASA”

ESPAI DE MIGDIA

Mengem “Com A Casa”

Benvolgudes famílies,

Amb moltes ganes i il·lusió de començar un nou curs a l’escola Bonavista ens dirigim a vosaltres per tal de fer-vos arribar tota la informació relacionada amb el servei de menjador.

A partir del dia 15 de Juliol podeu començar a realitzar les inscripcions al servei. Per accedir a fer la inscripció online o veure els menús mensuals ho heu de fer a través del següent enllaç:

USUARI CONTRASENYA
ESCOLABONAVISTA BONAVISTA

Un cop feta la inscripció (necessària per assistir al menjador) rebreu al vostre correu electrònic una còpia de la inscripció. Reviseu el correu brossa o Spam).

L’horari del servei del migdia serà de 12,30h a 15h.

L’espai de migdia s’oferirà, segons el calendari escolar 23-24.

PREUS I NORMATIVA DE L’ESPAI DE MIGDIA

Preus del menú

• FIX 6,91 €
  • ESPORÀDIC 7,60 €

*es considera fix a partir de 3 dies a la setmana, sempre que sigui la mateixa rutina (els mateixos dies fixos).

• El pagament dels usuaris fixos i esporàdics es farà a mes vençut de l’1 al 5 de cada mes (excepte el mes de Juny que serà el dia 24), a través de domiciliació bancària o de la APP de Com a Casa per pagament amb targeta online (plataforma de pagament segura: DUMA).No s’acceptarà cap pagament en efectiu.
  • Els dies d’excursió, els usuaris fixos comptaran amb el Pic-nic del menjador, que serà: dos entrepans i dues peces de
  • Absència: En cas que un dia el vostre fill o filla no assisteixi al servei, haureu de notificar-ho a la coordinadora abans de les 9,30h. En aquest cas, i amb previ avís, es cobrarà el 50% de l’import
  • Cal avisar via telèfon o presencial abans de les 9,30h a la coordinadora: en cas de necessitar el servei de menjador de forma esporàdica i/o en cas de necessitar una dieta
  • Els usuaris amb necessitat de menú especial hauran d’informar a la coordinadora i presentar un informe mèdic en el cas que el nen/a pateixi alguna al·lèrgia o intolerància.
  • En el cas que hi hagi un rebut pendent, s’haurà de posar al corrent de pagament abans de la data indicada al comunicat que us arribarà pel Duma, en cas contrari, es donarà de baixa automàticament del
  • Els rebuts retornats o els pagaments fora de termini, tindran un recàrrec de 4€.
  • En el cas de convocatòria d’una vaga, les famílies que no facin ús del servei de menjador es comptarà com una falta avisada, sempre que es faci un previ avís (el 50% de l’import diari).
  • Les baixes del servei s’hauran de comunicar entre l’1 i el 5 de cada

COMUNICACIÓ AMB LA COORDINADORA

Nom de la coordinadora Meri
Telèfon de l’espai del migdia 604242438
Correu electrònic menjadorescolabonavista@gmail.com
Horari d’atenció a les famílies De 9h a 9,30h

• Per les famílies que no faciliteu el numero de compte, rebreu tota la informació sobre com descarregar la app mòbil per a fer els pagaments i sobre el seu funcionament a l’inici de curs, a través del correu electrònic que facilitareu en la inscripció.

SERVEI D’ACOLLIDA MATINAL

Usuaris fixos

De 7,45h a 9h = 44 €/mes

De 8h a 9h = 37 €/mes

De 8,30h a 9h = 15 €/mes

Esporàdics: 3,5 €/dia

INFORMACIÓ I MATERIAL PER A LES FAMILIES

ADAPTACIÓ DELS INFANTS

Com és evident, els infants necessiten el seu temps i espai per adaptar-se a la nova rutina del menjador, tant a l’hora de l’àpat com a l’hora de dormir o descansar. Durant aquest període, és possible que a alguns infants els costi més dormir-se, i per tant, la monitora de referencia els acompanyarà en aquest temps, aconseguint poc a poc el seu descans més òptim.

COMUNICACIÓ DIARIA “COM HEM DINAT?

La comunicació diària amb les famílies dels infants de I3 serà via la app de l’escola Telfi. A través d’aquesta aplicació, rebreu cada dia un missatge per informar-vos sobre com han dinat els vostres fills/es.

MATERIAL NECESSARI

Cada infant haurà dur la bata del menjador (i3, i4 i i5), marcada amb el nom i cognom.