INICIEM NOU CURS!!

Avui hem iniciat el curs 2021-22!!

Benvingudes a totes les persones que formeu part de la comunitat educativa: infants, famílies, docents, TEEI, vetlladors, monitors de menjador, servei de neteja i conserge (per cert, aquest curs tenim nou conserge, en Carlos).

Aquests dies de preparatius han estat ben atrafegats i hem posat tots els nostres esforços per tenir-ho tot a punt pels infants.

Tenim tot un camí après gràcies al viscut durant els anys anteriors i volem seguir aprenent d’aquesta aventura de la vida amb ganes de compartir i col.laborar amb totes les persones del nostre entorn, amb empenta per poder superar els dies difícils i, sobretot, amb molta il.lusió i imaginació pel dia a dia i per omplir la motxilla dels vostres fills i filles de sorpreses i aprenentatges nous.

Avui ha estat un dia molt especial pels infants que començaven la seva primera classe a l’escola dels grans, també ho ha estat per aquells que han deixat companys a una altra escola per fer-ne de nous i ampliar així el seu cercle d’amics i per tots aquells que es retrobaven amb el seu grup classe.

Ara ja ens hem situat en l’espai i en el grup, companys i mestres. Ara ja podem dir que ha començat el curs 2021-22.

Endavant i forces pels dies que vindran.

INICIEM EL MENJADOR

Famílies, avui hem engegat el menjador de nou amb el càtering La Vostra Cuina i els seus monitors: la Marta, l’Álvaro, l’Alba i l’Anna.

Aquest curs només farem servir l’espai de menjador i per això hem organitzat dos torns: en el primer infantil, 1r, 2n i 3r repartits en els dos espais i en el segon torn, 4t, 5è i 6è.

Ens organitzarem per poder fer les tasques de parar taula, posar aigua, recollir les taules i escombrar el que haguem embrutat. I així, començar a ser una mica més responsables i autònoms!!

Us enviarem els menús de cada mes i amb propostes per esmorzar, berenar i sopar (ho podeu trobar també al menú superior de la web) per aprendre a menjar de tot i equilibrat i créixer ben forts i sans.

I en el temps lliure a jugar al pati i fer activitats amb els nostres company@s.

Ens ho passem pipaaaaa!!!

MENJADOR I ACOLLIDA CURS 2021-22

Comencem el curs oferint els serveis d’acollida de matí i tarda i el menjador amb l’empresa La Vostra Cuina (www.cateringlavostracuina.com)

Els preus seran els següents:

– Acollida matí: Esporàdic 3’5€ 7:45 a 9h. 42€ mensual 8h a 9h. 35€ mensual 8:30 a 9h. 22€ mensual

– Acollida tarda: Esporàdic 3’5€ 16:30 a 17:30h 35€ mensual 16:30 a 17h. 22€ mensual

– Menjador: Esporàdic 6’96€ Fix (3 o més dies setmana) 6’33€

Aquests preus són PROVISIONALS. Els serveis d’acollida es realitzaran si hi ha un mínim d’usuaris.

Cal comunicar l’ús que fareu d’aquests serveis al correu bonavista@vostracuina.com

Indiqueu el concepte: nom cognom+curs+activitat (acollida matí i/o tarda i/o menjador).

En breu us informarem del número de compte per fer els pagaments i us donarem un telèfon de contacte per parlar amb la persona responsable de la coordinació d’aquests serveis. Mentrestant podeu trucar al telèfon de l’èscola.

Moltes gràcies per la vostra col.laboració.

MENÚS SETEMBRE (Clicant aquí)

CLAUSTRE CURS 2021-22

A continuació us passem l’enllaç on podreu veure els mestres assignats a cada curs i especialitats.

HORARIS ENTRADES I SORTIDES 2021-22

Us facilitem el quadre d’horaris d’entrades i sortides per aquest curs 2021-22 de tots els nivells, així com  les mesures de seguretat i higiene. A cada porta tindreu penjat l’horari del grup corresponent. Gràcies per la vostra col·laboració!

GUANYADORS PANERA SUMA+

Enhorabona! Ja tenim guanyadores de la panera.
Gràcies a Suma+ que ha sortejat 8 paneres repartides en totes les escoles i a les famílies que hi heu participat; una activitat més per recollir diners per contractar més hores de vetllador@s per les escoles.
Moltes gràcies per la… Llegeix més»

VÍDEOS SETMANA TEMÀTICA

Enguany hem realitzat la setmana temàtica a l’inici de curs. Així durant la primera setmana, hem treballat aspectes relacionats amb la pandèmia del Covid19, com ara hàbits higiènics, mesures preventives, exposició de feines fetes durant el confinament, treball emocional en relació a la situació…

Aquí us deixem la mostra dels tres cicles en forma de vídeo.