Visita al Castell del Montgrí: Alumnes de QUART

Els alumnes de QUART DE PRIMÀRIA de l’Escola Josep Barceló i Matas de Palafrugell visiten el Castell del Montgrí de Torroella de Montgrí. La sortida està contemplada dintre el Programa de Coneixements del nostre entorn i d’Escola Verda. El Castell és un lloc privilegiat per apreciar els valors paisatgístics de les comarques de l’Alt i Baix Empordà. Els alumnes aprenem a observar i estimar el nostre emblemàtic entorn.
El castell del Montgrí (anomenat també de Torroella de Montgrí o de Santa Caterina) és una fortificació militar del municipi de Torroella de Montgrí (Baix Empordà) declarada bé cultural d’interès nacional. Fou construïda entre 1294 i 1301 pel rei Jaume II, al cim del massís del Montgrí al terme de Torroella de Montgrí, Baix Empordà.