L’ESCOLA

BENVINGUDA

Fa un mes ja, que hem començat un nou curs. El temps no s’atura. Els dies passen ràpidament i ens torna a portar a l’octubre mes de la tardor, la castanyada i el Halloween.

Tot i les rutines que es repeteixen, cada curs és diferent. És per això que
la direcció de l’escola, amb la mateixa voluntat de sempre, seguim fent propostes i sumant. I ho fem del braç dels docents compromesos amb la innovació i la millora educativa, però també de les famílies amb les que ens agrada, parlar, reflexionar i compartir.

Això és el que ens agrada i sabem fer.

Us deixo una lectura molt interessant de Jaume Blasco( Fundació Jaume Bofill):

QUÈ FUNCIONA EN EDUCACIÓ?

“Com t’ha anat avui l’escola?”

“La idea que la implicació de pares i mares en l’educació dels fills té una influència positiva sobre el rendiment acadèmic és tan intuïtiva i atractiva que administracions educatives, mestres i famílies l’han reconegut com un component crític per a l’èxit educatiu. Això no obstant, quina evidència hi ha que realment és així? I, si és així, quin tipus de pràctiques parentals, a casa o a l’escola, influeixen sobre quin tipus de rendiment? Quina mena de programes funcionen per pal•liar les situacions en què els nivells o la qualitat de la implicació parental no són adequats? Què podem recomanar a les famílies, escoles i administracions educatives per tal que la implicació parental contribueixi positivament a l’èxit educatiu dels infants?
“Durant massa temps l’educació s’ha basat en inèrcies i tradicions, i els canvis educatius, en intuïcions o creences no fonamentades. El moviment ‘Què funciona’ irromp en el món de l’educació amb un objectiu clar: promoure polítiques i pràctiques educatives basades en l’evidència. Vàlua i la Fundació Jaume Bofill s’alien per fer avançar aquest moviment a casa nostra.”

Si voleu llegir més:

Desitgem que aquest NOU CURS, ens ajudi a anar creixent i a ser una mica més feliços!!

Paqui Cruz
Directora de l’escola