AFA

Què és l’Afa?

L’Associació de Famílies d’Alumnes (AFA) de l’Escola Josep Barceló i Matas és una associació sense ànim de lucre formada per pares, mares i tutors/es legals d’alumnes del centre que, de manera voluntària, dediquen part del seu temps a gestionar serveis i activitats en benefici de l’alumnat i les famílies.

És l’òrgan de coordinació, relació i participació de les famílies amb l’escola. Està reconeguda legalment, té estatuts propis i normes de funcionament, tot això regulat per llei.

L’AFA té com a funció bàsica treballar, conjuntament amb el centre educatiu, en l’educació dels vostres fills i filles, tot fomentant la comunicació i la participació de les famílies. Així mateix, l’AFA és corresponsable de les activitats educatives del centre, planifica i gestiona les activitats extraescolars, l’acollida matinal d’infants, el menjador, la formació de pares i mares, etc.

Els membres de l’AFA representen les famílies en el Consell Escolar del centre educatiu.

Podeu contactar amb l’AFA mitjançant el correu electrònic següent:

ampa@barceloimatas.cat