MESTRES Fent Escola: la Biblioteca del Barceló i Matas

La biblioteca és el racó de la imaginació, és on es viuen les històries que llegim, on imaginem les que ens expliquen, on inventem nous mons i éssers fantàstics.
La biblioteca de l’escola Barceló i Matas té una llarga història. La primera biblioteca va iniciar-se l’any mateix de la inauguració del centre, el curs 1965-66. Llavors l’ajuntament va donar 500 pessetes per comprar els primers llibres. Des de llavors la biblioteca no ha parat de créixer, de canviar d’ubicació dins l’escola i de moure’s amb els nous temps. Actualment se’n cuida una comissió que treballa a partir del Projecte Punt Edu. Tots els alumnes del centre passen per la biblioteca . Amb molta il•lusió es conviden escriptors, il•lustradors, actors que ens ensenyen a fer lectura en veu alta … Convidem a familiars a participar de l’hora del conte. Renovem el fons bibliogràfic amb ajuda de l’AMPA. No deixem de treballar per fer gaudir els nostres alumnes de la lectura i afavorir l’hàbit lector i gust per la lectura que esperem els acompanyin sempre.