KAIRA PERCUSSIÓ DEL SENEGAL: Àfrica per un forat

Els 5 membres del grup KAIRA PERCUSSIÓ de Senegal presenten els valors de la cultura, la música, l’educació i els valors de la família dÀfrica als alumnes de l’Escola Josep Barceló i Matas de Palafrugell. Amb doble sessió per als petits i grans, el grup musical oferí un concert amb els instruments africans: djembé, kora, Dundun, samba, kenkedin, balafon, shekere i kalimba. Els seus integrants Insa, Mame, Mark, Manà i Gor acompanyaren la música en danses i ritmes africans i diàlegs sobre la importància de l’educació i la família en les societats africanes. 4 hores intenses de música, danses i diàlegs que varen permetre als alumnes conèixer els valors de la cultura africana. Al mateix temps, els alumnes de 6è amb els seus tutors Esther i Jaume varen organitzar una exposició fotogràfica sobre L’ÀFRICA PER UN FORAT. Totes aquestes activitats formen part del projecte “educació en valors i multiculturalitat” del Projecte Educatiu de l’escola. KAIRA, vol dir, PAU en la seva llengua.