BONES VACANCES!!

Benvolgudes famílies,

Els dies, les setmanes i els mesos han passat de pressa. Tanquem novament un altre curs. Un curs intens i profitós. Esperem que tan els vostres fills i filles, com vosaltres mateixos l’hagueu gaudit moltíssim!! Vull donar-vos les GRÀCIES per la vostra comprensió i recolzament i animar-vos a continuar treballant amb ganes i il·lusió.

PER LA VOSTRA,

PER LA NOSTRA

PER L’ESCOLA DE TOTS I TOTES

LA MILLOR DEL MÓN!

L’equip docent de l’escola Josep Barceló i Matas us desitja un molt bon estiu!! Descanseu i carregueu piles, perquè d’aquí un no res, ens tornarem a veure.