Projecte el temps històric

Durant el segon trimestre els alumnes de 6è han treballat el projecte El Temps Històric

Cada grup havia d’ escollir una època de la història . Prehistòria: Edat de la pedra i Edat dels metalls, Edat antiga, Edat mitjana , Edat moderna i Edat contemporània.  Seguint un guió elaborat a partir del què volem saber ( situació en la línia del temps, com vivien , què menjaven , com s’organitzaven, com vestien…) han estat investigant, cercant informació, elaborant material i finalment decidint en quin format ( diapositives, murals, maquetes….etc) volien presentar el seu projecte.

Com que volien captar la màxima atenció dels seus companys a l’hora de presentar-ho, van elaborar un questionari  per a ipads Kahoot  el qual  havien de emplenar una cop acabada la presentació . Ha estat molt interessant i engrescador.

Per tal de compartir-ho amb la resta de la comunitat educativa han montat una exposició al passadis de l’escola.

Aquest dilluns ho han compartit  amb els alumnes de 4t.