Anglès des de casa

Benvolgudes famílies,

Us recordem que teniu disponibles a la web de l’editorial Macmillan, alguns recursos per seguir treballant l’anglès des de casa, paral·lelament amb el que fem a l’escola.

Per entrar-hi, heu de fer el seguent:

• Visitar la pàgina web: www.tiger.macmillan.es
  • Identificar-se amb l’usuari i la contrasenya següents: (aneu en compte amb les majúscules!)
    • Username: Baltis
    • Password: Baltis
  • Escollir el “Tiger Tales 1” pels alumnes de 1r o el “Tiger Tales 2” pels alumnes de 2n.

Un cop dins, hi trobareu jocs, històries i cançons relacionats amb el que anem fent durant les sessions d’anglès. Durant aquest segon trimestre treballarem les unitats 3 i 4.

• Clicant a la imatge podreu accedir directament a la pàgina web. Enjoy them!