Els Baltis celebrem Sant Jordi

El passat dimecres 26 d’abril, tots els alumnes de l’escola van celebrar la diada de Sant Jordi fent diferents activitats. Durant el matí els  grans del centre  van llegir contes als altres cursos en petits grups, en els diferents espais exteriors.

A continuació, es va realitzar  el Certamen Literari en el qual van participar tots els Baltis de primària i es van premiar les millors creacions  literàries.

A la tarda, totes les classes van elaborar una manualitat relacionada amb la temàtica de Sant Jordi a la pineda de l’escola.  Aquest  any el protagonista de la festa va ser el drac. Així doncs, cada cicle va realitzar un drac amb tècniques i materials diversos.

Va ser una diada molt lúdica i enriquidora!

IMG-20170426-WA0024
Clica a la imatge per accedir a tot l’àlbum

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *