Triem la mascota de la biblioteca

El trimestre passat a l’escola Baltasar Segú es va convocar un concurs de dibuix per triar una nova mascota per a la Baltibiblioteca.

Hi van participar tots els alumnes des de P-5 fins a 6è.

La mascota guanyadora serà construïda en volum i a part de presidir la biblioteca, serà el logo de tots els documnets de la mateixa.

El dimecres dia 31 un jurat d’artistes vallencs va fer la tria de la mascota guanyadora.  Els artistes: Rosalia Pomés, Pep Queralt i Carme Rovira, van expressar la dificultat que representa la tria, ja que hi havia dibuixos molt treballats i de molt diverses edats.

El guanyador va ser el dibuix amb el pseudònim “Onion”, que correspon a l’Hiba Bouchireb de 6è. Felicitats!

Moltes gràcies Rosalia, Pep i Carme per la vostra col·laboració.

juratmascota-2