NOVES METODOLOGIES A L’ESCOLA BALTASAR SEGÚ.

Els petits Baltis de P3, P4 i P5 realitzen activitats internivells a partir de cinc ambients proposats per les seves mestres. Aquests ambients són de construcció, a partir de jocs de fusta com el Kapla, materials naturals reutilitzats (caixes, taps…); d’art (pintura, mosaic, collage, fang, textures, volums…); de joc simbòlic i dramatització (botiga, restaurant, perruqueria, hospital…),  científic (experiments, manipulació sensorial, investigació…) i disfresses i maquillatge.

Cada infant escull l’ambient que li interessa treballar i així es relaciona i evoluciona  amb companys diferents fomentant l’autonomia personal, la convivència, les relacions interpersonals, la creativitat i imaginació i la investigació desenvolupant les intel·ligències  múltiples.

Quan el temps  sigui més favorable aquests ambients s’ampliaran al magnífic entorn de la Baltiescola amb l’ambient granja-escola, l’hort, l’aula de natura així com el jardí botànic.

Properament seguirem amb el treball per ambients al grup de mitjans corresponent a 1r, 2n i 3r de primària. Alumnes i mestres estan molt satisfets del seu funcionament i dels resultats.

ambientsinfantil-14
Clica a la foto per accedir a l’àlbum complet