Carnestoltes 2017

El passat divendres dia 24 de febrer, com ja ve sent tradició, es va celebrar a l’Escola Baltasar Segú el carnaval, que tot i les inclemències del temps es va dur a terme amb total normalitat.

Com cada any, el tema del curs ha estat el fil conductor de les disfresses i aquest curs com que estem treballat diferents països del món, les disfresses ens han permès endinsar-nos en el Baltiviatge, on hem trobat una gran varietat de països, que de manera improvisada van omplir de color, música, rialles i bon humor els passadissos de l’escola, lloc on es va dur a terme la rúa i que va permetre a les famílies formar part de la Baltirúa.

El final de festa va ser amenitzat per en Maurici, qui va fer moure l’esquelet a papes, mames, avis, àvies, mestres i nens. Així, doncs un cop més tota la Comunitat Balti ha pogut gaudir de moments de festa i de rialles.

img-20170224-wa0062
Cliqueu per accedir a l’àlbum complet