Visita a les botigues amigues dels infants

Aquest matí els/les Balti5 hem posat en pràctica el nostre projecte de botigues amigues dels infants. Hem anat a diferents establiments i els hem explicat en què consisteix el nostre projecte, els hem portat una carta de compromís, una targeta amb el telèfon de l’escola i el d’emergència i un adhesiu amb el logo per enganxar al vidre de cada comerç. Així, poder-lo identificar en cas que algun alumne/a tingui un problema.

Tots els botiguers/es han rebut la nostra iniciativa amb molta emoció i s’han mostrat molt col·laboratius.

També hem fet una roda de premsa, junt amb el regidor d’Acció Comunitària de l’ajuntament i el representant de Comerç  de Valls, amb el Vallenc, infocamp i TAC 12.

En el següent enllaç podeu trobar més informació referent al Projecte: