PLA DE REOBERTURA

Davant de la possible entrada de la ciutat de Barcelona en la fase 2 de la desescalada, l’escola ha elaborat el seu Pla de Reobertura. Tenint en compte les Instruccions i actualitzacions rebudes, reunions diverses: en Plenari les direccions de tota la ciutat, reunions de coordinació amb les direccions de les escoles públiques de la zona, Inspecció, Claustre… i d’acord amb la singularitat de la nostra escola i el tancament definitiu de la mateixa aquest juny, l’hem fet. Ens hagués agradat moltíssim poder acomiadar d’una altra manera l’escola, però les circumstàncies són les que són. El Consell Escolar n’és coneixedor del pla.

PLA DE REOBERTURA

Declaració responsable Infantil