JORNADA ESPORTIVA 2018

El passat dimarts 19 de juny, vam anar tota l’escola, de P3 fins a 6è, a celebrar la JORNADA ESPORTIVA 2018 subvencionada per l’AMPA de l’escola, a les instal·lacions del Poliesportiu Municipal de La Mar Bella.

Els nens i nenes d’Educació Infantil van fer tres activitats: Ball, tamborí i atletisme. Mentre que els nens de Primària en van fer sis: spiribol, llançaments, rugbi, ultimate frisbee, atlestisme:tanques i beisbol. Els grups anaven rotant per les diferents estacions. Va estar una jornada completa en tots els sentits: les instal·lacions molt bé, el monitoratge dominava la tècnica i feia viure als nens l’activitats, i les activitats en si. Vam suar i però ens ho vam passar d’allò més bé. Ho podeu veure vosaltres mateixos: