JOCS FLORALS 2019

La voluntat era celebrar els Jocs Florals el dia 23 d’abril, quan la Diada de Sant Jordi, però per raons alienes a l’escola, concretament per la pluja, el vam traspassar al divendres 26.

En una primera part de l’acte, va haver el lliurament dels premis dels Jocs Florals per nivells, amenitzat al mateix temps, per actuacions dels diferents cursos. Com mana la tradició la princesa, el cavaller i el drac van lliurar els regals. L’acte el presentaren  alumnes de 6è. Després, al finalitzar, alumnes, famílies i mestres vam pujar a l’aula a gaudir d’una xocolatada tots plegats. No hi ha forma més dolça  d’acabar la celebració d’una diada tan entranyable.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *