DARRER DIA D’ESCOLA

El dia d’abans vam anar tota l’escola d’excursió per celebrar l’acabament del curs, però avui hem continuat amb la celebració. Hem començat per acomiadar els grandots de l’escola, els de sisè, que el curs proper començaran a l’ESO. Ells van tenir la seva pròpia festa de graduació el passat dilluns amb llurs famílies. Després, curs a curs, hem anat passant. Malauradament, el dia 10 de juny per la pluja no vam poder celebrar la Jornada Esportiva “Olimpíada 125” que ens havia organitzat l’AMPA, però igualment avui, com hem estat uns campions, ens han donat una medalla a cadascú. Als nens de P5 a més, com es graduaven d’Educació Infantil, l’AMPA també els hi ha regalat una orla i una foto de grup. Per fi, aprofitant l’avinentesa, hem graduat a la mestra Cecília que es jubila aquest curs.

Finalment, com mana la tradició, hem fet el partit de bàsquet d’alumnes de sisè contra profes i, mentre ells jugaven, nosaltres ens menjàvem un gelat.

I, com a punt final d’aquest any de celebració del 125 aniversari, tots els nens s’han endut una samarreta, una motxilla i caramels del 125, a més de la medalla, de regal.

Sols ens queda desitjar-vos a tots BON ESTIU! i a reveure.