COMUNICAT CONSORCI D’EDUCACIÓ EN RELACIÓ A LES OBRES NOVA ESCOLA

Benvolgudes famílies,

Ahir al migdia es va celebrar el Consell de Direcció del Consorci d’Educació de Barcelona en el que es van aprovar una sèrie de mesures excepcionals per iniciar el proper curs , davant la situació tant excepcional que estem vivint.  S’està intentant per tots els mitjans la reanudació de l’obra però la situació està complicada.  A més d’aconseguir els permisos per tornar a reiniciar la construcció cal que l’empresa constructora i les altres empreses subcontratades que li fan serveis es posin un altre cop en funcionament, i això encara portarà un temps. Tots aquests contratemps fan veure als tècnics encarregats del projecte que no es podran complir els terminis d’entrega de l’obra i per tant no estarà acabada al mes de setembre.  Per tant s’ha buscat una alternativa per tal que l’escola Anglesola pugui iniciar les classes de manera normalitzada al mes de setembre.

La solució que s’ha presentat és  que comencem el curs 20-21 de la següent manera: els alumnes d’infantil es queden a l’edifici de Can Rosés i els alumnes de primària comencen a l’edifici de l’actual escola Ausiàs March.  Els alumnes que comencen la primària a l’edifici d’Ausiàs March ho faran amb l’equip de mestres i el Projecte Educatiu de l’escola Anglesola.

Totes les condicions (recursos humans, materials, horaris, etc.) d’aquesta adequació temporal es treballaran i pactaran en una comissió de treball mixta formada per representants del Consorci d’Educació de Barcelona, la Inspecció Educativa i la direcció de l’escola Anglesola.  En el moment que l’obra del nou edifici estigui acabada farem el trasllat, això podria passar a finals del primer trimestre, però no podem avançar dates.  Anirem fent seguiment conjunt amb l’equip del Consorci que gestiona les obres.

Us mantindrem informats del procés i dels acords que anem decidint a la comissió de treball.

Salutacions i cuideu-vos molt.