3r TRIMESTRE

Benvolgudes famílies;

Abans de tot saludar-vos amb el desig de que estigueu tots el millor possible.

Estem a l’espera de rebre les darreres instruccions del Departament d’Educació. Mentre, hem iniciat el 3r Trimestre del curs 19-20.  Un trimestre atípic i de moment no  presencial.

L’important és que els vostres fills i filles continuïn aprenent. No volem que us angoixeu per les notes. Faran uns aprenentatges diferents però també importants i es potenciaran altres competències, més transversals, com són l’autonomia i iniciativa personal, la competència digital o la competència d’aprendre a aprendre, així com les competències de l’àmbit de ciutadania del medi social.

Continuarem treballant a través dels canals que hem iniciat aquests dies: grups de WhatsApp, correus electrònics o classroom amb els/les tutors/es, tant per fer-vos arribar les tasques a desenvolupar com pel seu retorn i, sobretot, per poder mantenr el vincle emocional que tothom necessitem.

La 2ª avaluació s’ha fet tal com estava prevista amb la informació recollida durant els mesos de gener, febrer i primera setmana de març. Recordeu que del 13 de març al 14 d’abril ha estat un període no lectiu ni avaluable. Els informes es lliuraran a la tornada. En quan a la 3ª avaluació, heu de pensar que s’han fet dos  terços presencials del curs i el que fem a partir d’ara ha de sumar, mai al contrari. Cap alumne pot suspendre pel Covid19. La interacció entre l’alumnat i el professorat ha de permetre l’avaluació en el vessant formador.

Anirem seguint les indicacions que vagin arribant del Departament d’Educació i adaptant-nos a l’evolució del confinament. En relació a la Preinscripció del proper curs, 20-21, pel moment no hi ha res oficial. Us mantindrem informats.

Vosaltres pares i mares no cal que feu de mestres, però la vostra col·laboració és indispensable per a ajudar-los. I, sobretot, és essencial el vostre acompanyament emocional.

De ben segur que ho esteu fent molt bé. No és una situació fàcil, tot el contrari delicada i difícil, combinar fills, feines, més les pròpies emocions intensificades per l’angoixa de la situació i el moment que estem vivim. Per això ens hem de permetre sentir que fallem, que ens atabalem i donar-nos un descans per tornar amb més força. No patiu, entenem totes les situacions i volem estar al vostre costat per al que us convingui.

Estem convençuts que podem i que ens en sortirem tots plegats.

El darrer curs de l’escola. Ningú ens imaginàvem acabar d’aquesta manera. Però, hem de ser positius i esperar poder-nos tornar a veure ben aviat. Mentrestant cuideu-vos molt. Us trobem a faltar!

Claustre de l’Escola Ausiàs March