TALLERS INTERNIVELLS 2019

Com és tradició, quan les Jornades Culturals, hem fet Tallers Internivells. Però aquest any, ha estat diferent. Hem fet quatre grups: vermells, blaus, grocs i verds. Cadascun amb nens i nenes  de P3 fins a 6è (Infantil i Primària junts). Al llarg del dia, han passat per quatre tallers i s’ho han passat la mar de bé, han compartit i gaudit:

• DRACS: per parelles, petits i grans, han deixat còrrer la seva imaginació i han pintat com han volgut. Al final, fet entre tots els nens de l’escola, tenim un preciós i gegant drac que lluirem en el vestíbul de l’escola. (3ª planta)
  • SORPRESA: anteriorment vam fer una foto a cada nen, com ell va voler. I avui, s’han dibuixat un autoretrat segons el model que tenien. (2ª planta)
  • CROM KEY: amb tauletes i/o mòbils han fet fotografies i gràcies a un fabulós programa han viatjat on han volgut: platja, muntanya, al zoo, a la lluna,…(1ª planta)
  • ENS DIVERTIM JUGANT: de manera rotatòria han passant per jocs de tota la vida: les cadires, el mocador, pintar a cegues, circuit i encistella. (pati)

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *