HIMNE DEL 125è ANIVERSARI DE L’ESCOLA

Gràcies als nostres mestres de música, Daniel Galán i Manel Parra, que van posar fil a l’agulla el curs passat, tenim un himne fet expressament per a la nostra celebració dels 125 anys. Han comptant amb la col·laboració d’artistes professionals com Alejandro (violins), Mariona i David (veus), Jordi (bateria i baix), Albert (producció i mescla) i ells mateixos Manel (piano) i Daniel (flauta, guitarra i veu). No tenim més que paraules d’agraïment, moltíssimes gràcies, ja formeu part de la família de l’Ausiàs. Per si el voleu escoltar.