Consell Escolar 23-24

Què és el consell escolar? El consell escolar és l’òrgan de participació dels diferents sectors de la comunitat educativa en el govern dels centres.

Qui forma el consell escolar? El formen els representants de tota la comunitat educativa, és a dir, direcció, mestres, alumnes, famílies, personal d’administració i serveis, representant de l’administració local i altres persones que el mateix consell consideri necessàries.

Quina és la funció del consell escolar? La funció principal del consell escolar és participar en la presa de decisions en relació amb aquells temes importants per al funcionament i l’organització del centre: el projecte educatiu, la programació general, la gestió econòmica, la resolució dels conflictes, les activitats extraescolars, l’horari lectiu…

Cada quan es convoquen eleccions? Els representants del consell escolar són escollits per un període de quatre anys, però cada dos anys es convoquen eleccions per renovar la meitat dels seus membres.

Informació oficial extreta de la web: goo.gl/NHuXYP

Durant aquest curs escolar 2023 – 2024, formaran part del consell escolar de l’escola Auró:

Directora Cap d’estudis Representant de l’Ajuntament de Barcelona  Secretària Personal PAS
Eli Lozano Gemma Cuscó Marc Castella de Pedro Marta Gual Vicenç Pérez

5 representants de les famílies:

Marta Venceslao

Jofre Balagué

Idoia Villanueva

Raül Duran

Aina Peris

1 representant de l’ AFA:

Núria Morell

6 representants docents:

Carla Ortega

Laura Díaz-Benito

Sílvia Domènech

Anna Radresa

Xènia Ferrer

Cristina Chamorro

Les Comissions Mixtes

Les Comissions Mixtes són grups de treball formats per docents i famílies. Es reuneixen de manera periòdica per desenvolupar diferents temes de l’escola en coherència amb el Projecte Educatiu. Actualment tenim les següents Comissions Mixtes: Comissió de Menjador, Comissió Pedagògica, Comissió Permanent, Comissió econòmica, Comissió Extraescolars i Comissió de Convivència.

Acords del Consell Escolar: