Alimentació (esmorzars i menjador)

Alimentació

Menjador amb cuina ecològica El nostre menjador escolar organitza els menús d’una forma equilibrada amb aliments ecològics.

Per conèixer l’evolució d’aquesta estona de migdia, us fem arribar un informe trimestral per a què conegueu els hàbits d’alimentació, la relació amb els companys i l’actitud que tenen els vostres fills i filles en aquesta estona més distesa.

Esmorzars a l’escola

Recomanem que els nens i nenes facin l’esmorzar complert a casa.

Els alumnes disposen dins de l’horari escolar d’un temps a l’hora d’esbarjo per fer un petit esmorzar, però l’esmorzar important és aquell que els alumnes ja han fet a casa abans d’acudir a l’escola.

Aquest recordatori ha de ser un petit esmorzar: petit entrepà, fruita, galetes,… dins d’una carmanyola reutilitzable, i si creieu necessari un tovalló de roba. Cal essegurar que tinguin gana quan arriba l’hora de dinar.

Els DIVENDRES, tota la comunitat Auró esmorzem fruita.

EVITEU que l’alumne porti pastisseria industrial i begudes (sucs, làctics envasats), són productes poc recomanables per diferents motius, un d’ells per l’excès de sucre. EVITEU també que l’esmorzar estigui embolicat amb paper d’alumini o plàstics.