Els alumnes de 3r escriuen contes i fan entrevistes!

A finals del segon trimestre, els alumnes de 3r van començar a treballar el conte amb tot un conjunt d’activitats diferents a partir de les quals van aprendre nou vocabulari, contes tradicionals, mons imaginaris i moltes coses més.

En aquest tercer trimestre, han començat creant uns contes individuals i com que han demostrat ser tots uns experts en aquesta tipologia textual, han acabat inventant un conte grupal per Sant Jordi que té com a títol L’Escola Arquitecte Gaudí.

Finalment, hem treballat l’entrevista i, aprofitant que ens venia a veure la Núria, hem preparat tota una entrevista per fer-li amb preguntes sobre la nostra escola, les quals ens ha sabut respondre a la perfecció. Gràcies a això, hem après moltíssimes coses interessants sobre la nostra escola!

Voleu saber-ne alguna? Doncs fa uns anys a l’escola també hi havia una llar d’infants!!!

3r treballa el conte i l’entrevista!