Excursió al CosmoCaixa de Barcelona

El dia 3 de desembre l’alumnat de Cicle Mitjà vam anar al “CosmoCaixa” de Barcelona.  Ens van acompanyar els mestres d’enRaonem en parella: Lluïsa, Salvador, Anna i Mercè. Vam arribar al voltant de 2/4 d’11,  la Lluïsa va recollir les entrades, després vam esmorzar i vam deixar les motxilles en una gàbia tancades en cadenat. A les 11 en punt vam anar al Planetari . Ens vam asseure en unes butaques mirant el sostre on s’hi projectava l’univers. Vam conèixer les constel·lacions, les estrelles…

Era en 3D i semblava que els planetes se’ns tiressin a sobre.  Vam  parlar de que sense el sol no podríem viure, ens moriríem. També ens van dir que a cop d’ull no podíem veure tots els planetes del sistema solar.

Ens va agradar molt veure el bosc inundat, hi havia piranyes, peixos amb bigoti, peixos amb punxes, cocodrils…

A continuació vam anar als miralls i a la zona de ciència. Allà vam experimentar amb diferents aparells.

Vam visitar la Sala de l’Univers, on vam fer un recorregut interactiu que partia del Big Bang i acabava explorant el cervell humà.

Al voltant de les 2 vam anar a dinar a fora del museu. Feia una mica de fred. Alguns vam jugar a cuca amagar. Seguidament ja va ser hora de marxar i cap a l’autobús s’ha dit.

Ens ho vam passar molt bé!