Els pastorets: Els dimonis de 3r

El dia 14 de desembre, a les 5 de la tarda i al pavelló d’esports de Puig-reig , farem els pastorets. Ho farem els de l’escola Bressol “L’Estel” i l’alumnat de l’Escola Alfred Mata.

L’alumnat de 3r farem una cosa especial, passarem amb unes espelmes per l’escenari envoltant els diables i satanàs. També participarem fent el ball que hem assajat dels dimonis. Ballarem amb la cançó  d’AC/DC “Highway to hell” que és  molt roquera. Hem assajat aquest ball una desena de vegades. Esperem que ens surti molt bé i que ens vingueu a veure tota la família.La setmana que vinent penjarem les fotos.

Alumnes de 3r

Pastorets a la residència Sant Josep