TASQUES DEL CA

Hola amigues i amics,
des del CA us volem comentar quines són les tasques que estem realitzant. Tenim a l’aula polivalent un racó amb un rètol identificatiu on hi tenim tot el material relacionat amb el nostre organisme. També tenim una llibreta on hi reflexem l’ordre del dia de les reunions i els acords que prenem. Enguany hem fet uns rètols d’ús dels lavabos, hem recordat el tema de la recollida selectica a les aules, alhora que hem revisat els diferents contenidors que hi han; també hem recordat la tasca de la neteja de patis encarregada setmanalment a una classe, amb l’existència d’un cartell recordatori de l’encàrrec que passa de classe a classe. També hem explicat que el curs passat es va decidir que tots els dilluns l’escola esmorzaria fruita i que alentem a l’alumnat a fer-ho, amb la idea que la nostra salut ens ho agrairà.