DESCOBERTA D’ALFÉS

El dia 20 de maig vam realitzar una trobada amb l’alumnat de la ZER per descobrir el nostre poble. A l’arribada de les altres escoles vam anar a visitar el polvorí on vam poder veure on guardaven les armes de la guerra civil. Allà ens vam poder endinsar en la història observant els refugis antiaeris i les trinxeres. També vam visitar l’aeròdrom, que actualment no està en funcionament per formar part d’una zona protegida per la natura.

De tornada al centre del poble vam realitzar una visita guiada pels llocs més representatius: la vileta, la muralla, Cal Doctores i l’ermita. On els hi vam explicar cadascú de nosaltres les característiques més importants com pot ser la llegenda de la campaneta o els antics porticons que protegien el poble.

Ens ho vam passar d’allò més bé i aquí us deixem una mostra de fotos.