Cloenda del curs 2017-18 ZER l’Eral

El dia 22 de juny  vam fer la festa de cloenda del curs 17-18 .  Enguany l’hem fet a l’escola i poble d’Alfés.
Una diada divertida que va començar amb jocs a l’entorn de l’escola  i un esmorzar refrescant a base de fruita que ens va preparar l’Ampa d’Alfés.  MMM… que bó !!  Gràcies.
Després  ens vam aplegar a la sala del ball municipal per veure les danses i cançons de la Polinèsia  que els alumnes  ja portaven assajant des de feia mesos.  Que bé que ho van fer tots !  Enhorabona als artistes ballarins i a les senyoretes  Eva i Núria que els/les  van preparar.
Finalment vam acomiadar els alumnes de 6è amb l’entrega d’orles.   Nois i noies que heu acabat la primària: Que tingueu molta …  molta sot !!  Com diu la cançó de comiat.
En  Josep Oscar Gort Farré, pare de la Ivet i del Joel  Gort, de Sunyer,  va filmar l’acte de cloenda i ha fet el muntatge que ara podem veure.  Gràcies Josep !

Jornada Esportiva de la ZER l’Eral a Alfés. 5 de maig de 2018

El dissabte, dia 5 de maig al matí,  vam  fer  les  cinquenes ” TROBADES ESPORTIVES DE LA ZER L’ERAL”  a l’escola d’Alfés.
L’AMPA de l’escola d’Alfés juntament amb els dos mestres d’ Educació Fisica -Montse i Josep- de la ZER,  vam preparar la jornada.
El temps ens va acompanyar i els  nens i nenes participants van gaudir  d’un bon nombre d’activitats  atlètiques i esportives.
La  rivalitat  va animar els més esportistes per bé que tots es van sentir guanyadors.
Un bon esmorzar   va fer les delícies de tots els assistents, grans i petits.
Per acabar es va repartir una medalla  i un obsequi per a tots els nens i nenes participants.
Tots ens vam sentir bé i vam gaudir d’una bona jornada.
Gràcies als que van fer possible la jornada.  Enhorabona per que tot va sortir rodó.
Us adjunto  les fotos   que  en Josep Maria Solé  va fer de la diada.   Gràcies, Josep Maria

Jornades_esportives_2018

Felcitem el Nadal 2017. Alumnes grans de l’Escola d’Alfés

Ela alumnes grans de l’ Escola d’Alfés han fet composicions digitals  amb postals de Nadal, les seves fotos i bafarades.  Un bon treball digital  que venim repetint des de fa uns anys. Aprofitem per desitjar unes  bones festes a totes les famílies de la ZER l’Eral.