Premis Departament Educació

Guia Didàctica
Guia didàctica

Curs 2008-2009
La pel·lícula “L’escola dels Fantasmes” -es la tercera de la saga dels fantasmes. La vam duar a terme per donar compliment a una demnanda geralitzada dels alumnes. El treball ha obtingut un dels premis de vídeo de la Mostra O9 del Departament d’Ensenyament

Curs 2007-08 Premi video a la mostra 2008
Dins del context de l’Animació Lectora i com a complement del tema de la lectura d’enguany hem pensat fer la descoberta del nostre entorn més proper: el poble, les places, les fonts, l’església i l’escola.

Curs 2007-08 Premi de fotografia a la Mostra 2008 pel treball foto-pintures
Curs 2006 – 07 ” Què fem amb l’aigua” Treball de fotografia.
Curs 2006-07 “La màgia”
Dins del context de l’Animació Lectora – Activitat conjunta a tota la Zer l’Eral – i com a complement del tema de la màgia a l’Escola d’Alfés ham volgut fer màgia com la Tina Superbruixa. Aquestes són les nostres pelis.
Què bonics són els anuncis..! Curs 2005-06

Un treball sobre la publicitat . Tres anuncis : dos de reals ( El llibre i la goma) i un de fictici (Memoryton)
i un Informatiu que incorpora els tres grns gèneres informatius: la notícia, el repòrtatge i l’entrevista.

Curs 2004-05 Premi guanyador de fotografia pel treball “Alfés 360” Un treball de fotografia de paisatge consistent en panoràmiques de 360º
Curs 2005-06. Menció especial a la
Mostra pel Treball sobre els anuncis.

Curs 2003-04 Premi guanyador de fotografia pel treball “Tintín i el misteri de la campana”. Un treball multimèdia fet com a celebració del 75 aniversari del còmic de Tintín. Els nens criden Tintín per resoldre el misteri de la desaparició de la campana de l’ermita del poble que segons la llegenda té el poder d’influir en el temps.

Curs 2002-03 Premi guanyador pel treball “Viatge al país dels contes” una personalització d’un seguit de contes clàssics. Al lloc on hi havia el personatge del conte cada nen hi ha posat la seva foto en la mateixa postura que el personatge del conte. El resultat és molt efectiu.

Curs 2002-03 Premi guanyador DE VÍDEO pel trebal “El passatge de la por” , un viatge imaginari a partir d’un joc. Per tornar els nens han de passar un seguit de proves.
Aquesta pel.lícula fou presentada i nominada al festival de Cinema infantil de València.

Curs 2001-02 Premi guanyador de vídeo pel treball “El retorn dels fantasmes”. Una història inventada en la que uns fantasmes – que en una pel.lícula anterior havien vingut a fer maleses al cole – tornaven i segrestaven tots els nens. L’habilitat de dues nenes permet desfer l’encanteri i tot retorna a la normalitat. Tots els alumnes surten com a actors protagonistes de la historieta.

Curs 2001-02 Premi Finalista de Fotografia pel treball “Els calendaris “ i el “Fotoconte dels fantasmes”. En els calendaris es presentaven tres formats de calendaris il.lustrats amb dibuixos dels nens i fotos del cole. A les dates correspenents als aniversaris dels nens hi havia la seva foto a mode de recordatori. En el treball del Fotoconte es rerpoduïen fotofgrafies de la filmació del retorn dels fantasmes i es narrava la hstòria tipus conte.
Curs 1999 – 2000. Premi guanyador pel treball “Volums fotogràfics”, un treball que combina les figures de volum elementals, els seus desenvolupaments i la fotografia.

Curs 1998-99. Premi Guanyador de fotografia pel treball “Imatges impossibles… No amb l’ordinador” Un treball de composició d’imatges a l’ordinador. Composicions senzilles amb el Paint Shop Pro mesclant en diferents capes fotos, còmics i nens amb un resultat molt efectista.

Curs 97-98. Finalistes amb el treball “El timó” un video que recull les característiques d’aquesta planta tant típica del nostre poble d’Alfés .
Curs 1996-97. Finalistes amb el treball “Filastrofes” Un recull de poemes il.lustrats a l’entorn de la pau. Els poemes foren proposats per l’editorial Barcanova en el concurs “Antaviana”. Són una traducció de Miquel Martí i Pol.