Sortida a Tarragona

Els alumnes de 5è i 6è vam anar a Tarragona el dimarts dia 11 de maig.

A les 8:30 del matí ens esperava l’autocar per marxar d’Arbeca. Quan vam arribar a l’aqüeducte (pont del Diable) primer vam esmorzar en unes taules que hi havia i després vam jugar una estona. Més tard va venir el Txema, el guia, que ens va explicar com funcionava l’aqüeducte antigament. Vam passar per dalt del pont del Diable.

A continuació vam agafar l’autocar per anar a Tàrraco a veure una maqueta de l’època Romana de la ciutat on, a petita escala, hi havia cases, muralles… Després vam passejar pel fòrum. Seguidament vam anar a un lloc on antigament hi feien curses amb quadrigues o amb digues, que es deia circ. Tot seguit vam visitar l’amfiteatre on feien lluites entre gladiadors. Aleshores ens vam quedar als jardins de l’amfiteatre a dinar.

A la tarda vam anar al Museu del Port, on vam fer una gimcana de descoberta de la història del port amb el Jordi, el nostre segon guia. En acabar vam anar a fer un tomb amb una barca i el Jordi ens va explicar tot el funcionament del port. Quan vam acabar vam tornar cap Arbeca amb l’autocar.

Vam anar a Tarragona perquè havíem estudiat la història romana. Els alumnes de 5è aquest curs i nosaltres el curs passat. Havíem de fer aquesta sortida a inicis de curs, però la pandèmia ens ho va impedir.

M’ha agradat molt anar-hi i m’ho he passat molt bé.

G. M. S.

Fotografies