L’Escola

Benvolguts i benvolgudes,

Us donem la benvinguda a la nostra escola. Volem acostar-vos a  les nostres aules, a l’alumnat; la nostra realitat del dia a dia: les activitats, festes, sortides, projectes …

Ens defineim com una escola pública, catalana, integradora, activa i oberta a l’entorn i que vetlla pel desenvolupament integral de l’alumnat.

El nostre funcionament es basa en la participació activa de tots els elements que formen la nostra comunitat educativa: l’alumnat, el professorat, les famílies i altres professionals.

Per tot això declarem que som:

• Escola pública, on tots els nens i nenes hi poden trobar un espai de suport per al seu creixement personal.
  • Escola catalana i com a tal fem els aprenentatges en català i la llengua vehicular de l’escola és el català.
  • Escola integradora, on és acceptat cada nen sense discriminacions de cap tipus, potenciant les seves qualitats i intervenint positivament per evitar possibles actituds de marginació.
  • Escola participativa que suma i reconeix els esforços de totsi totes perquè creiem imprescindible l’aportació de tothom per fer la feina ben feta.
  • Escola que aprèn, que reflexiona sobre la pràctica diària i que es qüestiona el món on vivim i aposta dia a dia, per la seva millora.