Consell escolar 2023/24

Actualment el Consell Escolar està format per:

Equip Directiu: Nel.la Armengol, Dolors Pau i Maribel Navas.

Sector Mestres: Marc Garcia, Marta Vallés, Norma Pons,

Sector Pares/mares: Aida Teixidó, Ruben Perelló, Anna Balcells, Anna Baró i Albert González (AMPA).

Representant Ajuntament : Sergi Pelegrí.

Pers. Adm. i Serveis: M. Rosa Boldú

– Les persones del consell escolar són elegides per un període de quatre anys i es renoven per meitats cada dos anys.
– Les eleccions per a la constitució o renovació de membres del consell escolar, les convoca el director o directora del centre.
– Les vacants del consell escolar s’han d’ocupar pel procediment establert a les normes d’organització i funcionament del centre.
– La condició de membre del consell escolar es perd quan es deixa el càrrec que comporta ser-ne membre, quan es deixa de complir algun dels requisits per ser elegible o quan l’òrgan que l’ha designat en revoca la designació.
– Transcorregut el termini de dos anys de la darrera renovació, la direcció convocarà eleccions per a la renovació parcial dels membres del consell escolar del centre, en la meitat que en cada cas correspongui, d’acord amb la regulació.
– El consell escolar es reunirà, com a mínim, a l’inici de curs i farà una reunió cada trimestre i una al final de curs.

ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR – OCTUBRE 2023

El proper dilluns dia 30 d’octubre  inicia el procés bianual de renovació de membres del Consell Escolar. Aquest any toca renovar 2  membre dels sector de pares i per aquest motiu us encoratgem a formar-hi part.

Calendari del procés electoral

• – Inici del procés: a partir del 30 d’octubre de 2023.
      • – Constitució de les meses electorals: abans del 13 de novembre de 2023.​
      • – Votacions: entre el 20 i el 24 de novembre de 2023, ambdós inclosos.
    •     – Constitució del consell escolar i presa de possessió dels membres: fins al 19 de desembre de 2023.​​

Qui vulgui presentar candidatura ho pot fer presentant el Document per presentar candidatura a la direcció del centre.