Menjador escolar

Personal del menjador

Cuinera: Dolors Vidal
Ajudant de cuina/monitora: Mercè Abad
Monitores: Milva Vilalta, Nati Sola i Tresa Motlló.

Les qüestions sobre Menjador escolar han d’anar dirigides a la Sra. Mercè Abad (de 12 h a 12,30 h. cada dia).

Menús:
Documents menjador
Ajuts: Convocatòria del Consell Comarcal dels ajuts individuals de menjador escolar pel curs 2022/2023.

El dia 9 de maig s’obre el termini per a sol·licitar els ajuts de menjador per al proper curs 2022-2023, i finalitza el dia 10 de maig.

La sol·licitud en paper la podeu trobar a la secretaria del centre.

A continuació us fem un breu resum d’aquestes bases per al vostre coneixement:

• Les sol·licituds s’han de presentar al Consell Comarcal de les Garrigues.
  • Termini de presentació: del dia 9 de maig al dia 10 de juny (ambdós inclosos).
  • Documentació obligatòria que cal adjuntar a la sol·licitud i altres aspectes també obligatoris :
  1. Volant de convivència actual (que cal demanar a l’ajuntament corresponent).
  2. Fotocòpia dels NIE/NIF de tots els membres computables de la unitat familiar (o llibre de  família o certificat de naixement, si algun membre computable de la unitat familiar no disposa de NIE/NIF).
  3. Fer constar en el model de sol·licitud el núm. RALC/IDALU de l’alumne.
  4. Que tots els membres computables de la unitat familiar majors d’edat signin la sol·licitud.
  5. Especificar, en la mateixa sol·licitud, si es vol rebre notificacions electròniques.
  • A part de tots aquests aspectes obligatoris, si és perceben ingressos no contributius, també caldrà adjuntar el/els document/s que acrediti/n el/els esmentat/s ingrés/sos.
  • Si és el cas, també serà necessària adjuntar la documentació complementàriaque es relaciona en el mateix model de sol·licitud.

Es consideren membres computables de la unitat familiar, a efectes d’aquest ajut:

–          Els progenitors (o el/la tutor/a o persones encarregades de la guarda i protecció del menor)

–          El sol·licitant

–          Els germans solters menors de 25 anys que convisquin en el domicili familiar a 31 de desembre de 2021

–          Els germans majors de 25 anys amb discapacitat física, psíquica o sensorial que con convisquin en el domicili familiar a 31 de desembre de 2021

–          Els ascendents dels pares que resideixin en el mateix domicili que els anteriors.