Lleida Pels Refugiats

Durant el mes d’abril, mentre treballàvem els ODS (Objectius de Desenvolupament Sostenible) sobre la pobresa, sanitat per tothom i la fam zero, ens vàrem plantejar què podríem fer des de l’escola per poder ajudar-los.

Buscant per internet la manera de poder col·laborar dins de les nostres possibilitats, vam trobar l’associació anomenada “Lleida pels refugiats“. Vàrem contactar-hi perquè vinguessin a l’escola a explicar-nos en què consistia la seva feina. El divendres passat, dia 14 va venir a l’escola la Pilar, una activista que ha estat en molts camps de refugiats col·laborant. Ens va explicar moltes experiències, què els passa als refugiats, perquè han de marxar dels seus països, com són acollits per Europa… També ens va ensenyar moltes fotos de nens i nenes com nosaltres, i del malament que ells i les seves famílies ho estan passant.

La Pilar treballa molt a la maternitat d’Elna a Grècia. Ens va proposar de fer-los arribar diferents aliments que els fan molta falta. Així doncs, abans d’acabar aquest curs farem una recollida d’aliments i ells ens els vindran a recollir a l’escola per fer-los arribar a Elna.