Canals Telegram a l’escola

Benvolguts/des,

Des de l’escola volem obrir un canal de Telegram com una via de comunicació més directa a les famílies, unidireccional  ESCOLA-FAMÍLIA, que manté l’anonimat dels usuaris i totalment gratuït. Es tracta d’un canal de Telegram general d’escola i un per cada cicle als quals tothom s’hi podrà afegir segons els seus interessos. Es pretén que sigui un servei de missatgeria ràpida, clara i concisa. Tot i això, les informacions més formals es continuaran enviant a través del correu electrònic.

Per aquest motiu, us animem a afegir-vos al nostre Telegram per tal d’aconseguir que totes les famílies de l’escola hi estiguin connectades.

Us adjuntem el croquis on s’explica com donar-se d’alta. Hi ha dues maneres de fer-ho, clicant a les icones directament o escanejant el codi QR.

Per qualsevol altre dubte, estem a la vostra disposició.

Salutacions

Telegram Albirka_Logos    |      QR Telegram Albirka